Sundsvall<3

2012-07-16 / 22:58:14

Min helg har alltså spenderats i Sundsvall, vilket var underbart och precis det jag behövde. Träffade några av mina härliga klassisar, käkade sushi, shoppade lite, tog en härlig promenad och bara njöt!  
 
"Sunkan" hade förresten SOMMAR, vilket man inte direkt inte kan påstå att Strömsund har i detta nu.
 
Carlings hade en underbar rea, som föll mig i smaken ;)
 
Käkade sushi med några snygga brudar :D
 
I Sundsvall används parkeringsrutorna även av cyklister. x)
 
Söndagen bestod bland annat av en promenad runt Sidsjön!
 
Man kan aldrig få för många papperslappar, så jag var tvungen att köpa denna :)
 
Är det något jag har gjort denna helg så är det att sitta och vänta.
Vänta på tåg, vänta på att komma fram, vänta på buss, vänta på att komma hem. ^^
Men som sagt så har det varit en riktigt härlig helg och jag kommer ju snart tillbaka igen till mitt kära Sundsvall!



Idag, måndag har hela dagen bestått av jobb.
Men eftermiddagen spenderades en stund på hempan för att hjälpa till att baka (läs: äta upp) tunnbröd.
Åh ni kan ju bara gissa vem som blev utdragen i sjön??
Mmmh, fina bröder man har som släpar ut en i vattnet <3
Tack och god natt :D
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0