Vila i Frid Anna

2012-07-02 / 21:38:17

Den här dagen började som de flesta. 08:00 var jag på Konsum för att börja jobba i salladsbaren, dagen förflöt. En dag då eftermiddagen faktiskt lättade mitt sinne, blott för några timmar.
Några minuter efter 17:00 nåddes jag av den hemska nyheten och jag kan fortfarande inte förstå att det är sant. Det kunde ha varit vem som helst, det kunde lika gärna varit jag själv.
 
Anna, vackra Anna. Jag lärde känna dig för många år sedan, genom handbollen. När alla andra slutade var det du och jag som ändå ville fortsätta och gjorde även så. Efter den perioden sågs vi ibland på skolan och någon gång utanför. Du var alltid glad och alltid trevlig!
 
Att ett liv kan försvinna så fort är helt obegripligt, en verklighet suddas så lätt ut.
Jag hoppas och tror att du även har det bra där du är nu Anna. Du är värd det allra bästa.
 
 
 
Det är inte ofta jag säger "Jag älskar dig". Ska jag vara ärlig tror jag aldrig jag har varit först med att säga dessa ord. Troligen använder jag dem för lite. Men jag vill att min familj och mina vänner ska veta att jag faktiskt gör det.
Jag älskar er (även om jag inte alltid säger det högt) <3
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0