31/1

2013-01-31 / 12:26:18

Jag har officiellt klarat mitt nyårslöfte! 
En månad utan spagetti och köttfärssås. Känns för himla fint. :')
 
Men titta vad vi käka i måndags. Bästa lunchen hittills. Tack SAAM och Linda för ett gott möte.
 
Märkte ni Frittä i förra bilden så ska ni få se Maolin i denna. På en av Sundsvalls härligaste vinterdag.
 
 
Kursen Strategisk Kommunikation C1 har precis dragit igång förresten. Nu blir det alltså två kurser samtidigt och ett projektarbete. Men det är långt ifrån så mycket som några av mina vänner pluggar, men de kommer nog bli bra.
 
Åh jag måste bara fli upp en bild som Jonas på Accidens la upp på fb igår.
Den förklarar på ett ganska lättsamt sätt vad jag pluggar ^^
 
 
Hehe ^^

Nä nu ska jag dra mig mot skolan för ännu en föreläsning kring varumärken.
Ha det bäst så länge :)
//Erika
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0