Makeover

2013-01-22 / 17:32:47

Wow! Vilken dag!
Måste börja med att tacka studenttidningen Kåridåren (bl.a. Patrick, Maria och Julie) och Salong Barock med Dorion i spetsen, för möjligheten och utförandet. Det var super kul och jag blev riktigt nöjd med resultatet.
 
Allt började med att jag skrev till Dorion som hade lagt ut på Facebook att de sökte en student som ville vara modell. Efter att jag gett ungefärliga instruktioner om vad jag kunde tänkas göra, så valdes jag tillslut (tacksam till tusen!).
 
Idag, klockan 07:30 ringde min mobil.
Dagen började, och inom loppet av 2 ½ timme befann jag mig på Salong Barock. Salongen är en av Sundsvalls bästa frisörsalonger (enligt mig) och jag går själv alltid dit. Där träffade jag Patrick (som tog alla foton), Maria (som skrev artikeln), Dorion (som klippte, stylade, sminkade) och Hanna som var praktikant.
 
Efter x-antal timmar hade mitt hår kapats av och blivit blont.
Mitt osminkade ansikte hade lyfts med smink och lösögonfransar.
Och där satt jag och var hel nöjd.
 
Efter all proffsig styling fotograferade Patrick. Mer tänker jag inte berätta, det får ni läsa och se i tidningen Kåridåren i slutet av februari/mars. Men kallt, blött och roligt hade vi. ^^
 
Nedan följer några före och efter foton (tagna av mig, de bästa och proffsigaste tog Patrick).
 

Före
 
Efter
 
 
Det var super duper kul att få göra något helt nytt och roligt!
Tusen tack återigen Kåridåren och Salong Barock!
//Erika
 
 

Kommentarer
Postat av: Fruttis

Men alltså!!!!!!! Så himla snyggggg!!!!

Svar: Iiiih! Tok-tack Fridis!! :D :D
Erika Olofsson

2013-01-22 @ 18:31:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0