En helg signerad effektiv

2014-02-23 / 22:31:54

Sitter och lyssnar på Ted Gärdestads "Jag vill ha en egen måne", hua!
Varför utsätter man sig för dessa emotionella låtar? Himlarns fin är den iaf. Får minnesbilder av musiklektionerna på högstadiet? Mellanstadiet? När vi "tvingades" sjunga denna samt andra klassiker. Men får även bilder av hur min mor glatt her på denna artist på vår stereo i vardagsrummet hemma i Ström och hur vi dansar runt.
 
Tillåt mig förstöra min image som "power metal super-fan", jorå jag gillar annat med serre ni. "Angela" med Ted är t.ex. en favvo, när man är på ett visst humör såklart. Prova att sitta still eller att inte lé och lyssna på denna. Man rycks liksom med.
 
 
Nej, nu blir det lite Creedence så jag även får tänka på min far,
hur vi åker i bilN å diggar.
Mmmh!
 
 
Helgen då?
Jo tack, den har varit riktigt bra. Effektiv.
Pole Dance toppade min fredag.
Lördagen fick guldkant runt sig i form av Mia, Jonas och Anna. Gofika på Waynes och lite catching up-tid.
 
Provade även att göra banangodis (inspirerat av Petra), med dessa ingredienser:
Skivad banan
Jordnötssmör (eko)
70% choklad.

Blev helt ok! Bra ersättning till godis tror ja iaf :)

Fina blev dom dock inte. ^^
 
 
Idag (söndag) började jag dagen med bananpannkakor:
1 mosad banan
2 ägg
Lite keso
En skvätt bakpulver
Vispa ihop och stek! Mums mums!
 
Blev kanske inte heller det finaste ett öga skådat. ^^
 
 
Fortsatte med lite pyssel (ap-kul):
 
Ser framemot resultatet! Riktigt roligt att få vara lite kreativ.
Därefter blev det lite mer pole på studion i stan. Lärde mig en ny teknik vilket kommer hjälpa mig riktigt mycket framöver.
 
 
Nej nu laddar man om för en ny vecka.
Sömn blir första steget.
God natt!
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0