FinLirs helg

2014-01-13 / 00:19:00

Frida skrev mitt i veckan och undrade vad jag hade för mig i helgen. Sen var det i rullning.
En av de bästa helgerna på länge.
 
I ärlighetens tecken så har den här veckan varit ap-seg. Seriöst, har aldrig varit så trött och seg, jag hoppas innerligt att det beror på jobb-efter-lång-ledighets-syndromet, annars må ja hitta en annan ursäkt.
 
Så efter en sådan vecka var det sjukt roligt att få hit Frittä och umgås med några gobitar ur Info10.
 
Lördagkväll och jag var tvungen att ta en sån dära dödzzeriöstuppiffad-bild:
 
Herregud.. måste kompencera detta med en otroligtoseriössuperduper-bild:
 
Höhö.. nä men tillbaka till verkligheten.
Vi tog oss till Jops, där träffade vi Lisa och Jonas och käkade super god mat. Jag överdriver nog inte när jag säger att vi hade roligast på den restaurangen. Skrattade och drog skämt på skämt. "Uppkäftigt" blev kvällens mest använda ord och vi drog på oss täckbyxera och drog hem till Jonas.
 
 
Jonas å Frittä tävlade i glida-längst-på-skorna. Tror Frida hade världens bästa skor för detta ändamål... *avis*
 
Hemma hos Jonas tog vi oss ett glas vin eller två, käkade lufttorkad skinka, oliver och ost. Spelade kort och hade sjukt trevligt. Riktigt kul när man kan umgås med vänner man inte har träffat på länge och så är allt som vanligt. Tok-trevlig kväll!
 


Idag käkade jag och Frida världens godaste frukost med allt ni kan tänka er, varm choklad, frukt, pålägg av olika slag, vitlöksbröd, yogurt etc etc.. efter detta drog vi oss till Ikea en sväng och sedan åkte Frittä hem.

Det har varit en riktig toppen helg! Älskar att den blev så bra och att få umgås med några av de bästa. Tusen tack för den fina vänner<3
 
Annars då? Jo jag testade min fina julklapp! En kandelaber i rött. Riktigt vacker!
 


Har även investerat i en liten mini-klocka. Ni vet när man har hittat en rolig grej åsså ger man bort den till alla andra men köper inte någon själv? Det har denna klocka varit, den ultimata presenten. Men nu tog ja mig i kragen och köpte mig en själv. *Nöjd Cheeejjj*
 
Livet har denna helg stavats FinLir.

//Erika
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Christina

ÅH, bilden på er brudar är så jäkla fin!!!

Svar: Iiih! Ja tack tycker ja mää! :D
Erika Olofsson

2014-01-16 @ 10:20:54
URL: http://christinanorling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0