Life begins after tea

2014-11-14 / 21:16:07

Hej hopp!
Gissa vad jag och Shielo gjorde förra helgen? Jo vi tog hem en fjärde plats i Borstmästeriets beerpongturnering. Jag menar det må ju slå mina bröders vinster i både friidrott och styrketävlingar med hästlängder? ;) 
 
Haha nä men vi hade verkligen en jätterolig kväll. Av 32 lag tog vi oss alltså till en fjärdeplats, vilket var sjukt oväntat och roligt.
 
 


Jorå, alla har vi våra färdigheter ;) hehe

Annars?
Veckan har förflutigt väldigt fort må jag säga. Denna skapelse har hunnit bli fulländad t.ex:
 
 
Lagerhaus är ju helt fantastiskt så jag slog till och köpte mig en vykort och en ram. Men då budskapet inte passade mig, bestämde jag mig för att ändra det lite. Trälim och ett jädrans pysslande med småååå pappersbitar var ingredienserna i denna trevliga kreation.
 
Har även försökt mig på en ny frukosttradition med fjällfil, blåbär och Paulúns granola. Känns som ett nyttigt sätt att börja sin morgon istället för mackor. Förhoppningsvis fortsätter traditionen till nya höjder.
 
Så avslutas ännu en trevlig vecka. ^^
 
Ha det fint så länge!
//Erika
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0