Motionssim

2016-11-28 / 22:20:54

Åh vilken härlig kväll. Jag såg faktiskt framemot den här kvällen hela dagen måste jag erkänna, att få ta en hel drös med simtag på Himlabadets motionssim.
På grund av ombyggnadtion fick vi simma runt i äventyrsbadets "rondell" som är 75m.
 
Att gå från den kalla och regniga utomhusmiljön till en varm och fuktig pool... mmh! Det var en riktigt trevlig upplevelse. Sinnet fick fantisera sig bort till palmernas värld medan julmusiken nådde öronen och ljuset skiftade i olika färger.
Riktigt värt helt enkelt! Rekommenderas!
 
 
Jag steg in i läggan igen, med en sjukt härlig känsla i kroppen. Ni vet? Riktigt så där.. varm i hela kroppen och dåsig. En tékopp avnjöts tillsammans med en hög med granatäppelkärnor. Mmmh!
 
 
Carpe Diem? Jao! Lite så?
 
Förresten så fick jag äntligen pynta läggan igår. Julpynt kan det väl inte bli för mycket av? Eller vad säger ni? Sjukt trevligt med massa glögg, julmusik och dans.
 
 
Inte ens Nessie klarade sig undan julpyntet ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0