Hallå där!

2016-10-07 / 19:06:39

Jag må säga att det är skönt med fredagar, speciellt med fredagskvällen. Finns det något mer grejt än att få samla igen all förlorad energi igen? Det är vad mina fredagskvällar är till för. Älskart.
 
För hej och hå vad det har hänt grejer i dagarna.
Förra helgen bestämde jag mig för att inte dansa nästa 8-veckors period på Pole Dancen. Därefter gick jag på en introkväll för Kvartersteatern och bestämde mig för att börja med det(!). Igår fick jag dessutom tipset av Amanda att köra handboll på tisdagar. Så självklart må jag testa det.
 
Min vardag, som brukar vara väldigt planerad och strukturerad, kommer nu förändras en hel del. Vilket känns amazing och skitkul. Att få välja hur jag ska spendera min tid och göra det som känns bra, det är livskvalitet.
 
Spännande spännande!
Får skriva mer om detta nästa vecka dock, när aktiviteterna har körts igång.
 
Hej hopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0