Wordpress

2016-10-06 / 21:12:09

Något jag tycker är fruktansvärt roligt är det här med hemsidor. Kunde inte ett skit om det för ett år sedan men nu kan jag i alla fall grunderna i hur man sköter en.
För tillfället sköter jag Kaltes hemsida som ni hittar HÄR.
 
Beundrar människor som verkligen kan bygga en hemsida från grunden. Men att sköta en hemsida via Wordpress är också väldigt roligt. Idag la jag till "DOX" rubriken i menyn och la in all text och sådant där. Väldigt enkelt faktiskt, även om en del grejer är lite ologiska.
 
Befinner du dig i Sundsvall den 26/10 och vill gå på ett seminarium om DOX förresten?
En projektdatabas som håller koll på alla ritningar/pdfer och dokument? Kostnadsfritt och det bjuds på lunch. Hör av dig till mäj så fixar vi det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0