Hello FriYAY

2016-09-02 / 17:36:40

Den här veckan har verkligen avverkats snabbt! Misstänker att det beror på alla mina säljsamtal och kundbesök som har kickats igång i veckan. Dagarna brukar gå fort då nämligen.
Besökte Ö-vik igår t.ex. fick träffa ett härligt gäng på en reklambyrå och en härlig snubbe på ett byggföretag. Det är nog det som är roligast med mitt jobb, att jag träffar så otroligt många olika människor.
 
Idag blev det också kundbesök, men även en tripp till Salong Barock. Håret fick sig en omgång som det sent ska glömma. Blev så fruktansvärt nöjd. Föreställ er  färgen lila-plommon-vinrött? Exakt så. Lägger ut en (eller tre) bilder i helgen!
 
För den som glömt... så såg mitt hår ut så här:
 
Morotshår deluxe. Men inte längre minsann! Så trevligt! :D
 
Denna fredagskväll ska jag möta upp Camilla på stan och ta oss en drink eller två. Gattans!
 
Trääävlig hääälg!
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0