Andas teater

2018-02-12 / 17:18:00

Hallo i snöyran!
Fasen va dagarna går fort just nu? I alla fall för mig.. måndag tisdag onstorsfred lördagsönd måndag tisdag... etc. Lite åt det hållet.
 
Just nu skulle man kunna säga att jag bor på teatern, nästan. Vi har rep 2-3 kvällar i veckan med vuxengruppen därefter 1-2 kvällar med ungdomsgruppen. Men det är roligt och det märks att vi är på väg någonstans, vilket känns bra även om tiden inte räcker till så mycket annat.
 
I helgen hade jag rep hela lördag och hela söndag (dagtid). Man hinner mycket på dessa timmar må jag säga. Riktigt roligt att få fastställa klädesplagg inför vuxengruppens föreställning dessutom.
 
HÄR KAN MAN KÖPA BILETTER
 
Vi spelar ju ganska snart! 10 mars är det premiär (kände precis nervositeten i magen när jag skrev det...cheesus). Å det kommer bli bra. Kom gärna och titta på oss, en kväll med många känslor utlovas. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0