Heliga fredag

2018-02-23 / 17:39:00

Många heliga dagar det finns i min kära vecka just nu?
Hur som haver så äre mycket kärlek som ges till fredagar, att det är givet kan nog de flesta hålla med om.
 
Den här veckan har verkligen varit speciell i spenderarväg må jag säga. Jag brukar inte falla för frestelser, men den här veckan kan jag ha gjort det tre gånger.
TRE GÅNGER. Men cheesus! Det ekonomiska hjärtat värker. Kläder och skor..och mer skor. Jag skyller lite på teatern, lite på systemet att webbshoppa och mest på mig själv haha.
 
Hur som haver så var det väldigt bra köp och jag ångrar ingenting ^^
Det blev kläder till föreställningen och skor till föreställningen (plus lite fler skor pga 3 för 2 konceptet gjorde mig knäsvag).
 
 
 
Snart äre ju helg dessutom!
Den här helgen kommer vara fullproppad med grejer minsann. Rep för ungdomarna på lördag och rep för mig på söndag.. men sen kommer kära Sandra, Benny, Gustav och Pe förbi för att se Kristet Utséende på lördagkväll. Det ska bli riktigt roligt att få umgåsas lite :D
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0