En helt ovanligt vanlig helg

2018-01-21 / 20:43:51

Visst äre underbart med helg ibland människor?
Je giller konceptet kan en säga.
 
Den här helgen har det fokuserats på att röra kroppen på olika sätt.
Min lördag bestod av lite morgonträning, promme och gym på kvällskvisten. Det händer INTE ofta. Man skulle kunna påstå att det är lika sällsynt som den där guckusko-blomman...icke finnbar för den som ej vet vart den finns.
Men det var faktiskt riktigt skönt, de må ja medge. Därefter massa tvätt och ett försök att finna en ny Netflix-serie (tips mottages tacksamt). Jag har precis avslutat min favvoserie Reign. En fantastisk serie om Mary Stuart. Men vilken serie bör man se nu om man gillar tex: The Tudors, Desperate Houswives, Reign, Sons of Anarchy, Gilmore Girls och Gossip Girl?
 
Söndaaaah. Shit vilken söndag.
Idag hade vi rep hela dagen ute på Kuben. Dvs 11-17. Jag fick verkligen bilden klar för mig hur Jessica ville ha min karaktär och jag var inte ens i närheten av min egen tolkning. Haha, men det var sjukt roligt att höra Jessica prata om den och hur den utvecklades framför våra ögon. Fruktansvärt roligt och svettigt.  En liten ledtråd är att man inte får vara blyg när man spelar teater haha. Å mina fantastiska skådis-kollegor shit pommes vilka scener dom gör!! Haha alltså ni må se detta!
 
Mmhh.. det blev ju en riktigt bra helg tillslut. När man tittar tillbaka i backspegeln. Men hörrni, nu tar vi tag i ratten och styr kosan framåt. Ratta höger, ratta vänster... gaaaaasaaaa.
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0