Sista helgen i september

2018-10-01 / 18:12:00

Vilken ren och skär röjarhelg jag har haft!
Balkongen är nedpackad i ikea-påsar (dvs golvet), stolar och sommarskor har burits ned till källaren och en riktigt storstädning har pågått. Jag hatar att städa, men när det blir så där riktigt fint och snyggt så blir man ju lycklig inombords må jag säga. Så nu är allt skinande rent. Hann ju t.o.m se några avsnitt av Vanderpump Rules när jag ändå var i farten.
 
Pricken över i?
Amanda, Selma, Ullis och Sanna kom förbi och hade med sig både paket och fika <3 Göölli dom!
Men vad som var i paketet postar jag nog imorgon ;)
 
Just ja!
Sista september var ju även lite speciell då jag har rört mig hela september. Dvs joggat med två-tre dagars mellanrum hela månaden. Det är en stor bedrift på många sätt.
  • Jag trodde jag hatade att jogga. Men även om det kanske inte är så roligt, så kan jag ändå se tjusningen i det.
  • Jag började träna för femte gången i år. Det här med uthållighet har väl aldrig varit min grej? ^^ haha
  • Jag har joggat sedan jag och Sandra sprang colorrun 18/8.
Det känns bra. Men som sagt så är jag duktig på att sluta med saker som jag börjar med.... Kanske för att jag inte riktigt har något mål? Nu har jag några olika mål med detta och dessutom så vill jag FIRA.
 
Jag tror på positivt tänkande och firande av saker. Att peppa sig själv och hela tiden tänka att det är skönt och härligt att jogga hjälper min hjärna att sakta men säkert ställa om sig själv. Att fira tror jag är viktigt för att känna att man har klarat ett delmål.
 
September är avklarat = Firar med att köpa ring!
 
Såg på vårt allas Facebook att min vän Jennifer precis startat företaget Evjéli och säljer smycken. Riktigt fina smycken som jag fastnade för. Därför blev DENNA inhandlad igår. Bra sätt att fira på va?
Surfa in vet ja och kika på fina smycken!
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0