Tjollahopp!

2013-02-08 / 17:11:59

Råpluggade, sov 4 timmar, skrev en tenta på 1 ½ timme och sov 2 timmar till.
Spännande dag jag har haft va?
Varumärkestentan är i alla fall skriven, hyfsat gick det...tror jag?
 
Jag och Frida diskuterade det där... hur kan man vara så otroligt intresserad av ett ämne, men omotiverad till att studera det? Vi kom bland annat fram till att det är själva metoden som är tråkig.
Läsaläsaläsaläsaläsaläsaläsa.
 
Min kära mamma brukar tycka att det är konstigt att jag inte läser så mycket skönlitteratur längre. Men sanningen är väl den att jag läser så mycket kurslitteratur att det sista jag vill göra när jag ska koppla av, är att läsa ännu en bok. Vilket är TRIST! För andra sorters böcker är ju roligt att läsa.
 
Men men... den dagen kommer väl igen, då man kan läsa en hel hög med bra böcker :)
 
Så nu ligger jag här och ser "En ängels tålamod" på Youtube och har precis satt en chokladkaka i ugnen. Allt som hör skola och projekt att göra är som bortblåsta. Det är nog ett av det bästa med min huvudknopp, att jag kan stänga av och bara koppla av.
Att göra ingenting, det är jag ju sjukt duktig på ;)
 
Hoppas ni får en super helg!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0