17/12

2012-12-17 / 23:40:00

Tänk att jag knappt kan skriva ett ord om vad jag har gjort i helgen utan att avslöja något inför jul. Därför förblir jag knäppt tyst. Men jag kan dela med mig av att vi var några stycken som for å åkte pula på söndagskvällen! Skit kul!! :D
 
Uppdatering av saker att se fram emot:
  • Recha kommer och hälsar på imorgon!
  • Champagnetét jag unnade mig själv
  • Mich och mitt onsdags-hej då-god jul-fika
  • Torsdagens hemfärd!!
  • Julafton :>
Det blir najz att få komma hem igen och träffa de nära å kära där borti.
 
Nu är min energi totalt slut för denna dag, men jag vill ändå lämna er med ett visdomens ord.
 
Sluta stoppa massa russin i lussebullar, mandel i knäck och frukt i sockerkaka, det är att förstöra något som redan är komplett.
 
 

Tack och God natt!
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0