Garvsyra

2012-07-28 / 20:21:28

Min fredag spenderades inte på Yran (hör och häpna) utan jag befann mig i närheten av Hammarstrand.
Närmare bestämt Döda Fallet:
Här spenderade jag och min fina mor några timmar för att titta på premiären av Garvsyras nya revy/teater/grej. Det blev en underbar kväll med makaronisallad (ja, jag stavar det så), skratt och super bra väder!
Detta är vridläktaren! Vilket med andra ord är precis som det låter..en läktare som vrider sig ^^
 

En liten orädd katt gjorde oss sällskap i pausen, hur söt som helst :)
 
 
För er som har Spotify så kommer här en riktigt bra låt att förgylla er lördag:
 
 
Ha det toppen bra så länge!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0