Dragons funktionärsfest

2012-05-25 / 00:25:38

Vilken otroligt härlig kväll!
18:30 körde alltså det hela igång.




Första grenen på vår tre-kamp: Gokart!


Jävligt kul! Jag har aldrig kört gokart tidigare så det var grymt kul att prova det! (Å nä jag vann verkligen inte, Dragons har riktiga tuffingar som funktionärer minsann!)

Andra grenen: Laserdom

Haha, även om de inte gick så toppen bra för mig, så var verkligen skiiiit kul och svettigt!

Sista grenen var fotbollssimulator:

Här fick Ullis va fotomodell, vare sig hon vill eller inte ;)
Jag har spelat fotboll en sommar, så det här var väl inte riktigt min gren heller ;) Men jag har haft så jädrans kul hela kvällen så de gjorde ju inget :D


Awesome att även bli bjuden på Biteline pizza!

Tusen tusen tack fina Dragons-gäng för denna säsong och otroligt trevliga kväll så syns vi till hösten igen! <3 :)

Åh tänka sig, jag blev utnämnd till Årets Rockie under denna kväll!
Jag kommer inte riktigt ihåg motiveringen, men det var något i stil med; För att jag med ett glatt leende gör mitt jobb :D (och även åkte till Jämtland för att heja på Dragons när jag egentligen kanske borde ha hejat på mitt "hemma"-lag). SKIT KUL! Så grymt kul att få en utmärkelse för att man gör nått bra, tihi!
Jag fick ett par härligt stora Dragons-shorts som tack, å så här glad blev jag:



Grymt härlig kväll!
Tack och God natt! :D
//Erika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0