Back on track!

2013-01-06 / 22:08:49

Nu börjar man gå tillbaka i sina gamla vanor igen. Ni känner igen symtomen va?
Man vaknar lika trött som alltid, gör samma havregrynsgröt, har samma tidspress på morgonen och alltid samma problem: Vilka kläder ska man ha??
 
Men det är ju rätt fint med vardag också. Rutinerna börjar komma tillbaka och när man plötsligt piffar till havregrynsgröten med kokos, ja då är det fest.

Åh titta, det är fler som haft en härlig helg. Gud kör skoter i himlen ^^
 
Apropå trevligheter (nu vill jag speciellt att min käre bror Mackan tittar på nästföljande bilder).. jag, Chris, Robert och Frida käkade hemmagjord sushi igår. Super gött, här har man längtat efter rå fisk i en månad också bjuder fina vänner en på middag. <3
 
Som en liten final på detta inlägg så tänkte jag tipsa om ett middagsrecept!
Mexikans majssoppa, var nämligen otroligt enkelt, billigt och gott!
Recept hittas -->här<--
Mitt kök är i kaos just nu, men det var det värt. Gillar ni majs och tacos så gillar ni det. :)
 
Tack och god natt!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0