Vilken vecka

2013-01-27 / 23:59:16

Ultimata veckan, skulle vi kunna kalla den.
Första veckan på en ny termin som har gått så galant rakt framåt att det snart bör kurva sig lite i tillvaron. Förhoppningsvis inte dock. :))
 

I onsdags var jag, Ellie, Emelie och Mich på Invito och hade super trevligt.
Vi käkade världens bästa mat och drack super gott vin och drinkar.
 
Sen tog jag och Mich hela torsdagen och studerade inför opponeringen vi hade kl 12:15 på fredagen. Snacka om att vi var spända. Att kritisera någon annans uppsats är inte direkt något man gör frivilligt.
 
Fredag.
12:15 satt jag, Mich, Johanna och Emma med våra uppsatser och vår examinator Catrin för att antingen bli sågade eller hyllade. Känslan i rummet var lättsam, vi pratade med varandra som om det inte alls var betygsgrundande. Konstruktiv kritik kallas det visst, det är en konst att kunna ge och ta sådan. Men jag tyckte vi alla skötte oss exemplariskt och när betyget kom blev vi alla super glada!
 
Vi är med andra ord nöjda och firade med tacos, vin och party i goda vänners lag.
 
Kvällen spenderades på Oscar. En härligt bra kväll helt enkelt!
 
Min lördag började med att jag vaknade mitt på dagen och hade 3 missade samtal. IKEA ville inte flytta sina öppettider så jag for ut till Birsta lite snabbt och träffade bästa Mackan, Malin, Lotta och Ingerth. Sjukt trevligt och roligt :D

 
Några timmar i Birsta går fort.
Någon mer som höll på att frysa ihjäl i helgen förresten??
Tror banne mig att mina ben frös bort några gånger. Tur det finns bussar...som kommer i tid... eller inte.
Kvällen förgylldes med film med Mich!
 
= Vilken helg!
 
Tusen tack för den hörrni :D
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0