KAOOOS

2013-07-31 / 01:28:22

Överdriven rubrik, men sanningen är att det är så mycket som händer under sjukligt kort tid att man bah "Vad hände? Näää vänta? Sataaan... Skrev ja på det? Awesome! Skickade jag det där mailet? Jaha? Oj! Coolt!"
 
Sammanfattning: Betydligt mer bra än dåligt!
 
Meeen, vi kör lite random-bilder på saker som har hänt först ^^
Min sommarhobby går(slingrar sig) framåt:
 
Fick besök av bror och Malin för några dagar sedan.
De passade på att handla på Ikea och jag fick lunch och middagssällskap. :')
Sushi<3
 
Alla gillar bilder på mat? Eller hur? Därför kommer två till:

Jag, Camilla, Agnes och Emelie käkade så sjukt god mat nämligen! Detta mina fina vänner är kyckling med vitlöksost i smördeg med sallad, samt jordgubbar och grädde till efterrätt. Dreglar ni inte nu? ^^
 
Efter 6 dagar av arbetande på Ikea, spenderade jag min följande lediga dag på himlabadet med Emelie och Camilla. Fantastiskt skönt!

På kvällen var det dock INTE skönt. Ni vet det där som kallas solkräm? Det är ju super bra... OM man använder det :)))))
//Brända_kräftan_91
 
Men jag spenderade faktiskt kvällen på ett gym! Raw Fitness, för att prova på crossfit.

Det ska nämligen bli mitt nya gym är det tänkt. "Ett gym som alla andra gym"? Näääj, ett crossfit gym där stämningen är sjukt bra! Så jag hoppas verkligen att jag fastnar.
Tänk er att få upp den där riktigt tunga vikten ovanför sina axlar? Mmh.. de vore coolt!
 
Från det ena till det andra. En dag i helgen spenderade jag och Frida på Norrlands Hawaii, på Alnö alltså, närmare bestämt Tranviken. Ska ni hitta en fin sandstrand i närheten av Sundsvall så är det definitivt hit ni ska.

Frida byggde sandslott! :D

Vi lapade sol och doppade oss i havet resten av dagen å bara mådde gott.
 
En riktigt fin helg som avslutades på Oscarsgatans bänkar. Jag, Frida, Robert, Jonas och Filip, talade om allt och ingenting. Plötsligt kom vi fram till att alla flyttar från OG nu.. det känns skumt och konstigt.
 
Vilket drar mig in på nästa sak.. jag ska flytta. En kilometer längre bort.
Till en fin 44kvmetare, med balkong och DUSCH(!!) i lägenheten.
= Fin lir!

Det ska bli skönt att flytta till något större, även om det är jätte konstigt att flytta från OG. Men det känns samtidigt som ett avslutat kapitel, min studietid är officiellt över. 15 år av studier är över och nu blickar vi framåt mot nya äventyr.
 
Vilket drar mig in på nästa sak... jag har fått jobb! Hehe men vill inte riktigt göra det super-duper-ned-skrivet-i-sociala-medier-officiellt förnst alla papper är skrivna. ;)
 

Kaos? Jao... men bara angenämt kaos. :)
Ha en fortsatt fin kväll!
//Erika



Kommentarer
Postat av: Sanna

Åhåhåh! Grattis till både jobbet och lägenheten! :D

Svar: Åh! Tusen tack Sanna! :D
Erika Olofsson

2013-08-02 @ 17:54:37
URL: http://sannana.blo.gg
Postat av: Lisa

Grattis till jobbet! Är så nyfiken så jag spricker ^^

Svar: Iih! Tack! Haha ja kan skicka ett sms ;) tihi!
Erika Olofsson

2013-08-03 @ 06:03:07
URL: http://www.dawndesign.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0