Lofsdalen/Strömsund - 1 av 2 äventyr

2013-06-26 / 01:20:59

Åh hoj! Nu har det hänt mycket saker på kort tid vill jag lova.
Tok-trevligt har det varit och allt började precis efter en veckas Ikea-jobb, i Härjedalen.
 


Kära Lofsdalen, som jag inte besökt på mer än tre år.
Så det var ett kärt återseende.
Det här är ett ställe för avkoppling, god mat och korsord (en av mina nya hobbys).



 
Pappa och jag gick upp till Solgropen mellan regnskurarna.
Himlarns fin utsikt var det.
Ååå gult är kult på fjället:


Efter en härlig helg i Lofsdalen, for vi till Strömsund.
Till min (stora) förtjusning har brorsbarnen fått en sån dära super stor studsmatta. Så där spenderade vi några timmar med brorsbarnsbus. SUPER KUL!



Efter några härliga dagar där for jag hem till Sundsvall igen... å här känner ni till historien om min försvunna cykel (får SPUNK på människor som inte har lärt sig vad som är mitt och ditt).. men efter denna onsdag tog jag tåget till Stockholm.
 

To be continued...
 
//Erika
 
 
p.s I detta nu pågår en utställning på Kulturmagasinet i Sundsvall, från kampanjen Sundsvall kan bättre. Har ni vägarna förbi den här veckan så ta gärna en titt!
Unga konstnärer har illustrerat de åtta bidrag från Sundsvalls medborgare som Socialdemokraterna i Sundsvall har valt ut att driva i fullmäktige.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0