=^.^=

2014-01-19 / 19:19:56

Här snööööar det!
Om man dessutom kikar riktigt noga så sitter det en liten fågel högst upp i trädet och en till ankommande.


Veckan har mest bestått av jobb och förberedelser för PRE-SKIWEEK. Vilket blev väldigt lyckat må jag säga.
 
Har dessutom lyckats med att få mina ögonbryn att i princip se likadana ut! sHiT PoMmEzz vad jag har åstakommit under denna vecka.. nästan så man blir lite stolt (eftersom det är lite svårt att utläsa ironi utan tonläge, så vill jag bara skriva ut att detta mina vänner är ironi).
 
Var även tvungen att fylla veckan med lite Instagram-bekräftelse och tog därför tillfället till akt att ta två selfies. Jag kallar dom "Vida bortom blickN" och "Eyy wazzup Duck?".
 


Joolåå så att eee... läste en artikel på MSN News idag om vilket té man skulle dricka (älskar när tidningar bah "så här SKA du se ut", "det här SKA du inte äta" - Är inte det lite ful-vinklingar och lite missbruk av makten som media har?).
 
Hur som helst.. det här var en ganska positiv artikel om de olika téerna som finns, grönt té är ju överlägset bäst men svart té (som jag dricker mest) var heller inte så tokigt. Dricker man ca 3 koppar per dag (vilket jag råkar göra) så minskar risken för att drabbas av en hjärtinfarkt.
 
Nästa mening var nästan ännu mer fantastisk för min del:
 
"Dock visar samma forskningsrapport att det inte är bra att dricka en kopp
svart te direkt efter maten på grund av att järnupptaget då försämras"
 

HAHA, bring it on! Finns bara fördelar för mig med andra ord  *slurp slurp*

Artikeln <----

Måste ju även ta tillfället i akt och tipsa om världens godaste efterrätt:

 
Granatäpple, vispad eko-grädde och smält mörk choklad.
MUMS!
 
Ha en fin söndag!
//Erika
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0