Who can say where the road goes, where the days flows, only time.

2014-07-20 / 23:59:48

Enya.
Sitter i detta nu och lyssnar på hennes magiska texter.
 
 
Ni minns lådan i förra inlägget va? Den är snart klar faktiskt. Kika:

 
Lite fler krusiduller så är den så gott som klar.
 
Från det ena till det andra: I Lördags fick jag chansen att bjuda Sanna på den Jämtländska kesfilen. Himlarns trevlig kväll blev det minsann och riktigt kul att få bjuda på någonting som ingen har käkat förut.
 
 
Värm upp 1 liter röd mjölk till ca 37 grader, tillsätt 2 msk ostlöpe (går å köpa everywhere, men självklart rekommenderar jag Coop).
Rör om lite och låt stelna i kylen.
Klart!
Servera med socker och kanel samt grädde. Mums!
 
 
Denna söndag har jag befunnit mig lite överallt. Började med en rask promme, fortsätte med solning och lasering av balkong-trä-jox. Blev bra minsann. Don't ya think?
 
 
Nästa vecka blir det jobb jobb jobb jobb.. men SEN får även jag semester i två veckor.
Känns bra.. ska bli grymt skönt att få vara ledig och förhoppningsvis få njuta mer av solen.
 
Godnatt :)
//Erika
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Sannananana

Himlans mysig kväll vare!! :D

Svar: Ja verkligen!! :D
Erika Olofsson

2014-07-24 @ 18:42:07
URL: http://instagram.com/sannanananana

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0