Veckorna på veckorna

2016-04-20 / 21:00:11

Hej hopp! 
Sitter hemma i bästa soffan (inte för att jag har så många att välja på..) med en kopp Söder Té. "Sweet home Alabama" rullar på tvn, solen lyser fortfarande utanför fönstret trots att klockan har passerat nio. 
Bra dag! 
Fyra kundbesök, bang bang bang. That's how I roll. Från klassiska möten, till riktigt detaljsnack i gramvikter på papper, mätande, klipp å klistra. Toppade arbetsdagen med en tripp till Härnösand och träffade Amanda som jobbar för projektet Hållbara Resor.

Ett väldigt bra projekt, som handlar om att vi borde åka mer kollektivt eller cykla och gå. Heja miljön! 

Bra arbetsdag och bra gympass å god middag. Havregrynsgröt med kokos, kanel och..  Ja ni vet nog vad nästa ingrediens är: BANAN :D 

Hur som helst jag går en danskurs just nu som heter Chair Dance. Vi dansar med en stol! 
Check this out:


Vi kan väl säga att det inte är jätteskönt.. Men väldigt snyggt! Inte sant? ^^ 

Förra helgen var trevlig! Bestämde mig för en riktig kanonfrukost!



Kvällen spenderades hos Ellen med spel och dylikt. Passade på att köra läppstift, det hör till ovanligheterna


Men men, hej nutid igen! 
Mer än halva veckan är gjord och solen gick precis ned. 

Vill dela med mig av ett citat som är helt fantastiskt, nu när jag ändå håller på.


Persikor är helt fantastiska! 

^.^ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0