Hello May!

2016-05-21 / 12:24:02

Maj.. Sommaren är ju inte så långt bort nu vill jag lova. 
Lagom till den, blev det nya glasögon:

Gucci
Med guldkant på tillvaron. 

Idag (lördag) har jag uppvisning. Vilket ska bli riktigt kul. Denna gång blir det uppvisning i Chair Dance. Det kan se ut ungefär så här.

Vi dansar till den gamla godingen "Candy Shop" med 50 Cent. Massa girl power och blåmärken med andra ord. Riktigt kul! 
Obs obs, lite skryt: Men checka dom där armarna! Så nöjd.. Strong is FAB.

Igår var jag förresten på ett annat Girl Power party. Linna och Hanna bjöd in Tjejjouren, för att käka och fika tillsammans. Knytis är väl bästa formen av mat ändå? Vi körde en vegetarisk buffé. Jag tog med guacamole och tortillas med två olika sorters ost. Mums! 

Förra helgen var jag, Shielo, Nylander och John å spelade bowling. Hamnade på tredje plats men som ni förstår lät jag dom vinna.. Dom behövde en egoboost. 


Därefter körde vi nedför södra berget i Nylanders nya Mercedes. Sjukt fin bil! Man kanske skulle omskolat sig till Civilingenjör?.. Fast å andra sidan diggar jag min Skoda, hen e go, fin å smidig. 


Kvällen formade sig till pokerkväll. Trevligt! Riktigt bra kväll överlag detta! Fantastiskt spontan. Vill även slå ett slag i ekbordet för bruden på bilden här uppe. Hon är smart, klok och rolig! Vi regerade över studentlivet en sväng, hade jäkligt kul å är riktigt glad att hon är kvar i stan. 

För någon dag sedan tog Shielo dessutom med mig på världens längsta promenad. Jag upptäckte att promenader kanske inte är min grej? Jag är nog mer den där kontringstjejen. Explosiv men inte uthållig. Något att jobba på kanske? 


Go helg på er, ute i etern! 
Själv tar jag mig an den med ägg, nymålade naglar och en téfylld mage.
Hej hopp! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0