22 september

2016-09-28 / 18:54:09

Tillbaka i Sundsvall och dagen gick ganska fort. Sanna hojtade att hon skulle hämta sin cykel under kvällen (som hon har i mitt trapphus) och jag satt med en tékopp och såg på andra delen ur "Torka aldrig tårar utan handskar".
 
Porttelefonen ringde och jag släppte in Sanna med en knapptrycktning. Tänkte att hon säkert skulle komma upp och säga hej och låste därmed upp dörren.
Kan ni förstå min förvåning när Sanna och Ullis stod i dörröppningen  och började sjunga "Ja må du leva"?? Jag blev så sjukt paff och tårögd och glad av att dom kom.
 
Så steg dom in i läggan med tårta, blommor och present från dom och Amanda. Så fruktansvärt fint! <3 Jag blev så glad av det (tål att upprepas).
 
 
 
Så dom ställde sig och fixade tårta. En chokladtårta med jordgubbssylt, jordgubbar, grädde med krossade daimkulor och nutella. Så fruktansvärt gott!
 
 
I present fick jag väldigt fina vinglas från Ittala. Letade faktiskt efter liknande, med en kupa som är mer fyrkantig. Åsså kommer dom med dom bara så där! Väldigt fint och omtänksamt <3 Invigde dom självklart.
 

 
Tänk va fint?! Att känna sig så älskad och omtyckt. Fantastiskt fint, ag känner mig väldigt lyckligt lottad som har så fina vänner. <3

//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0