Slalom

2017-03-05 / 08:44:17

Tänk att det tog 7 år innan jag slängde mig i Sundsvalls backar? Sjukt! Men å andra sidan en väldigt god anledning är det här med transport. Äger ju numera en bil som gör det lite enklare. 


Igår fick jag med mig min teaterpolare Ida ut i backen på Södra berget. 
Vi fick jättefint väder, soligt och vackert. 

Backen var dock ganska brant och lite isig så nästa gång jag kör blir det nog en annan backe. Men det blev ändå några fina åk och jag kom in i slalomkänslan efter en stund. 

Men när det var en timme kvar av åkning stannade liften och vi fick vänta nästan en timme på att få lift upp i backen (då vi hade bilen där) av en skoter. Typiskt! Men både jag och Ida var jättenöjda med dagen ändå. 😃 

Premiären är därmed gjord i backarna, vilket känns kanonbra! Kommer definitivt fortsätta köra till säsongen är gjord. 👌 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0