4ocean

2017-11-16 / 12:06:00

Jag scrollade runt på Facebook för några veckor sedan och fick se att min vän Tomas hade fått ett armband. Det var inte vilket armband som helst utan ett välgörande armband för haven.
Just haven känner jag lite extra för i miljösynpunkt, kanske för att jag är väldigt förtjust i hajar? Hur som haver så kliades det i hjärtat och jag surfade in på 4oceans hemsida som ni hittar HÄR.
 
För runt 200 kr kunde man köpa sitt armband (som är gjort av återvunnet material) och därmed hjälpa till med att rena hav och stränder från skräp. En jättefin välgörande gest, som vem som helst skulle kunna bidra med.
 
Jag klickade hem armbandet och bär det precis just nu. Det känns riktigt fint och bra att kunna göra i alla fall något litet för miljön, haven och dess djur som bor där.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0