Myzlördag

2017-10-22 / 12:39:27

Visst är det mysigt med helg?
Denna lördag spenderades delvis på Birsta med Camilla. Mycket mysigt! Några riktiga "catching up" timmar förflöt väldigt snabbt, vips så var det dags att åka hem igen.
 
Därefter blev det mat på APA med Amanda, Ullis och Sanna som jag inte heller har sett på väääääldigt länge. Vad hände med tiden människor?
 
 
Vilket även blev min födelsedagspresent, så fint och sjukt gott. APA har fantastiska hamburgare och tryffelaiolin?? Herre min skapare! Ät människor ät där!
 
 
Vi gick vidare till Invito för en drink avrundade kvällen på så vis. Jättemysigt!
 
Good LookN ladies!
 
Dessutom hann jag iväg till Kvartersteatern och säga hej till alla fina människor som var med och gjorde Djungelboken till en grym föreställning. Hann dock inte se själva filmen MEN jag tror faktiskt att den kommer läggas ut på Youtube. Hur häftigt är inte det?
 
Snipp snapp snut så var lördagen slut. Ganska impad av mig själv att jag hann med allt. Rätt skönt att ha en oplanerad söndag med. Kontraster återigen, det är fint med kontraster.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0