Colorrun

2018-08-25 / 01:22:00

Jag blev nästan förvånad själv när jag bestämde mig för att jag faktiskt ville springa colorrun en vecka innan start. Sen NÄR började jag ta spontana beslut? (yes en vecka är spontant för 20-mils resa #enligterika). Joho då, så blev det och Sandra hakade på! Så himla fint.
 
Efter jobbet tog jag där med (efter kattvaktande) mitt pick och pack och hälsade på Rebecha och Linnéa en sväng. Mycket trevligt.
 
Lördagen bestod mest av taggning!
 
Hämtade upp våra colorrun-kit oxå och mötte upp Sandrue.
 
 
När racet senare startade så hade nog både jag och Sandra vissa förväntningar som under loppet inte direkt uppfylldes. Vi trodde nog att vi skulle bli helt bombarderade av färg sisådär varje kilometer, men icke. Så nästa gång det blir ett sådant här evenemang så blir det nog till att vara lite kritisk minsann.
Hur som helst så var vi jättenöjda ändå! Det är ju grymt kul att både kunna umgås, träna och få färg över sig på samma gång. Sandra var grymt duktig på att få igång min kämparglöd dessutom.
 
 
Otur med vädret kan man påstå att vi hade och regnet ville gärna visa upp sin närvaro. Vilket i sin tur resulterade i helhäftiga mönster ^^
 
 
Duschen efteråt kan ha varit det bästa någonsin, innan jag tog min pärla och åkte hem igen till Svallet.
 
Här i Sundsvall hade inte mycket förändrats på ett dygn. Men söndagen bestod av nya avsnitt av Orange Is The New Black (har helt fastnat i den serien) samt teater med Sara. :D
 
Mina vänner Jimmy, Josefin och Sandra spelade nämligen i en teateruppsättning i Attmar, kallad "Den siste Knutsson". Det råkade vara en riktig historia dessutom från dessa trakter om två bröder på en familjegård. Så bra! 
 
 
 
Det blev en föreställning med skratt, ledsamheter, ilska och glädje. Så himla roligt att få se alla dessa skådisar visa upp sitt bästa och se historien utspela sig framför ens ögon. Det är helt klart något speciellt med teater!
 
Så har nu ännu en vecka gått och jag står på tröskeln till helgen. Bäst att ta steget in så man tar sig nån vart ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0