Semestern

2018-08-06 / 18:15:00

Nu är semestern officiellt helt slut. Men jag har haft det kanonbra verkligen och första dagen på jobbet kändes inte så tokig alls faktiskt. Även om det såklart var ovant att gå upp tidigt ^^
 
Men vad blev det mer för semesterskoj tro?
 
Träffade ju på lite vänner, åkte till Östersund med Emma och hälsade på Rebecha och Linnéa. Solade i skuggan (haha testade därför på lite brun utan sol igår, va rätt roligt faktiskt men mer om det någon annan gång), hälsade på fina människor, åkte till Nordantjäl, badade i sjön.. mja? Jag har haft det väldigt bra helt enkelt, sen kan man ju alltid önska att semestern var lika lång som sommarlovet. Men man kan ju inte få allt här i världen. ;)
 
 
Det blev faktiskt lite målning på semestern också, inte världens bästa foto här ovan.. men järnfärg var riktigt roligt att arbeta med.
 
 
Käkade thai med Isabella en dag :) Så himla mysigt att bara sitta ute och käka gott och prata om allt och ingenting.
 
 
Jag har även utökat mitt väskinnehav. Det blev en ny väska i Ramsele. Hela 159 kr kostade denna fantastiska väska som inte tar mycket plats och som dessutom har dragkedja inuti. Hur bra?
Jag har verkligen varit på jakt efter en sådan dyrgrip länge och inte hittat någon någonstans. Så nöjd!
 
 
Vackra Ström<3 Det finns så mycket här att sakna. Så även om det inte kändes fel att köra hem till Sundsvall så finns det såklart mycket att titta tillbaka till här.
Men jag får väl ta någon tripp upp vid tillfälle, annars blir det väl som vanligt till jul.
 
 
På min väg tillbaka fick jag stanna för denna fina ankfamilj som tog sig över vägen. Himla gulliga fjäderbollar.
 
Men jag har ju även hunnit med ett bröllop för bästa Fruddi! Det får dock bli ett helt eget inlägg, men fint vare och avslutade min semester på topp.
 
Tack till alla som gjorde semestern riktigt så där toppenbra som den blev. En lugn och skön semester med inslag av trevligheter.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0