Päronhelgen

2018-02-09 / 17:20:00

Förra helgen fick jag besök av mina fina päron.
 
Vi började fredagskvällen med en grymt god rätt. Pulled pork i pitabröd med massa grönsaker och tzatsiki. Så sjukt gott! Rekommenderas verkligen!
Därefter semmelkladdkaka och kladdkaka med chokladglasyr, så sjukt gott. Jag tror jag kan säga utan att överdriva att vi rullade i säng den kvällen.
 
Lördagen bestod av massa teaterrep för mig och shopping för päronen.
Vi kommer längre och längre med repen faktiskt, vilket känns riktigt bra må ja säga.
 
Men kvällen bestod av mat på Innergården (lätt bästa restaurangen i Sundsvall enligt mig) och min julklapp: Henrik Schyffert på Sundsvalls teatern.
 
 
 
Han var riktigt bra den där Henrik! Riktigt roligt att få skratta lite och känna att han hade en hel del poänger att komma med under föreställningens gång.
 
Innan föräldrarna åkte hem på söndagen så körde vi lite bowling.
En av mina favoritspoter må jag säga. Je gillart.
Resultatet?
Mjaa de ser ni här nedan ;)
 
 
 
Jag vill tydligt påpeka att jag faktiskt vann sista omgången ;)
 
Det blev en riktig toppenhelg. Tusen tack för den<3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0