Babyshower

2018-06-17 / 22:35:33

Allt började för några månader sedan när vi gick ihop några brudar och satte igång en överraskningsplan för Amanda. Anders blev såklart involverad i vår lilla plan så när dagen kom tog vi oss in i deras hus och fyllde det med ballonger, serpentiner, kakor, tårta och presenter.
 
 
Katterna verkade ta det hela ganska bra att vi hälsade på utan husse och matte. ;)
 
 
Mossberg hade gjort en otroligt söt tårta :D Så himla söt!
 
Därefter körde vi lite lekar i form av snörleken - Alla får en bit snöre att gissa hur stor magen blivit, därefter fick Amanda testa varje snöre för att se vem som vann. Musikquiz med babytema samt gissa chokladen i blöjor. Haha en lek som garanterat ger sig i form av skratt och äcklande haha.
 
 
Det var fyra olika chokladsmaker (smälta) i fyra olika blöjor. Leken går ut på att gissa rätt choklad genom att lukta och smaka om man vågar. Lyckat!
 
Det blev en riktigt bra och solig lördag och Amanda blev så himla överraskad! Riktigt kul!
 
Under veckorna som gått så har jag även varit på kurs och lärt mig filma snyggt för sociala medier. Väldigt bra kurs må jag säga och vill rekommendera appen "Adobe Clip" det är en gratis app för både Android och Iphone.
 
I torsdags befann vi oss på AW, mina kära kollegor och jag. Vi testade shuffleboard och åt så sjuuuukt god pizza på Kung Loui. Shuffleboard var faktiskt rätt roligt, påminner om curling eller koronn.
Men sen tackade vi av Sofia (I WILL MISS YOOOOU) och käkade pizza. Jag åt en så sjukt god pizza med tryffelmajonäs, svartkål, champinjoner, lök och ost! Riktigt italien-pizza, helt klart värd sina slantar.
 
Men det har helt ärligt varit några tuffa veckor för mig som passerat sen senaste inlägget. Men med bland annat ovannämnda ljusglimtar som varit guldvärda. Livet går upp och ned kan man väl säga? Med det sagt ser jag framemot en fin (och förhoppningsvis solig) midsommar. Glad midsommar i förskott!
 
 

Kommentarer
Postat av: ruthies

What's up, just wanted to mention, I enjoyed this post.
It was helpful. Keep on posting!

Svar: Thank you! Will do :D
Erika Olofsson


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0