Olycksdrabbad...

2018-06-19 / 21:05:41

"Har man inte jobb så gör man sig" - Det har man ju hört vid diverse tillfällen när man råkat spilla eller vält ut en kruka med jord eller liknande. Men idag hände det något värre vill jag lova.. jag råkade putta till min vattenflaska på jobbet över min dator. Alltså?? Varföööööör? När man väl är duktig och dricker vatten dessutom? Det har jag under mina 26..27 år aldrig varit bra på. Så gör man en kraftanstängning, ett försök, ett mål och en utmaning i att dricka de där vattnäää å vad får man för det?
*inte alls bitter*
 
 
Sen fortsatte dagen i att försöka undvika olyckor...
 
Gick rätt bra faktiskt.. *crossing fingers*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0