Hayu

2018-09-26 / 22:08:00

Jag har blivit helt frälst i en ny sida vid namn Hayu.
Hayu är typ som Netflix eller Viaplay, men kostar bara 49 kr/månaden och har alla otroligt många reality serier. Jag är främst frälst i "Vanderpump Rules", som mina ögon beskådade för många år sedan via tv3. Men som vanligt när det gäller tablåer så flyttas program och vips så kan man inte längre följa sitt favvoprogram längre.
 
Länge suktade jag efter Vanderpump Rules, såg med bestörthet hur nya säsonger spelades in, hur den amerikanska tvpubliken fick sitt behov tillfredsställt och hur jag själv lämnades ensam i etern.
 
Så kom dagen då jag såg nytt ljus på tillvaron. HAYU kom till Sverige! Vips så vändes livets mörker till ljus och alla levde vi glada och lyckliga i alla våra dagar.
 
Nä men jag blev helt seriöst jätteglad av att äntligen få följa Vanderpump Rules igen. Det är som en liten godisskål på kvällarna liksom. Det finns ju även andra realitys om man är intresserad av t.ex. Keeping up with the Kardashians eller i princip alla "Real housewives of..".
 
Hayu rekommenderas varmt till alla oss som suktar efter amerikansk reality.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0