"Gissa vilken låt jag är!"

2019-01-24 / 20:20:13

I helgen var det minsann Kvartersteaterfest!
Vi repeterar ju inför Peter Pan, som spelas i sommar (juni/juli), inga biljetter ute än men det kommer. En sak som är riktigt fin med att spela teater är att man som ensambel blir ganska tighta som grupp. Vi spenderar och kommer spendera otroligt mycket tid tillsammans och man lär känna varandra väldigt bra. Så ibland är det några av dom som styr ihop en härlig teaterfest och det gillas mycket!
 
Kvällens tema var "Gissa vilken låt jag är", helt fantastiskt tema! Älskart!
Därför ser ni här nedan lite bilder på min utklädnad. Kan ni gissa vilken låt jag är?
 
 
Hmmm.. utstyrsel, namnbricka och en väska med ett viktmått på sig... En till ledtråd skulle kunna vara att jag även dansade en speciell dansstil.
Skriver i slutet av detta inlägg vilken låt det var ;)
 
Eric hade styrt ihop ett helt fantastiskt musikquiz! Vi fick bland annat gissa vilken låt det var genom att bara se en bit av texten, göra uppträdanden och mycket mer.
 
 
Förutom detta var det ju otroligt roligt att gissa vilka låttitlar mina vänner valt att klä ut sig till. Bland annat fanns där: Purple Rain, Black Old Sun, Bäverhojt, Under ytan, God is a woman, God only knows, Singing in the rain, Sara kom ut ikväll, Somliga går med trasiga skor och många fler.
Kan verkligen tänka mig att det är ett fantastiskt tema att ha på en tillställning där man kanske inte känner varandra riktigt? Så har man verkligen något att diskutera i början av kvällen.
 
 
Det har varit ganska bitigt väder i Sundsvall de senaste dagarna. Förutom idag egentligen. Riktigt friskt och fräscht helt enkelt. I söndags tog jag mig en riktig långpromenad som resulterade i nedan foto. Kunde verkligen inte låta bli att fota detta. Vackert.
 
 
 
 
Kunde ni gissa låten? 
Det var "Foxtrot, Uniform, Charlie, Kilo" med Bloodhound Gang. En riktig högstadielåt för mig som passade bra att klä ut sig till ^^

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0