Lyx lyx lyx

2019-01-25 / 09:35:00

Den här veckan har bestått av så otroligt mycket lyx! Speciellt två saker som är så där toklyxiga för mig att man nästan slår en bakåtvolt. 
 
Frippfix!
Bokade tid hos Ida, på Kramer Frisör för att blåsa liv i nedan barr.
 
 
Måste säga att det är lite kul att ha långt hår men det känns riktigt fräscht att få en riktig frisyr. Det blev en form av pash (page?, hur stavar man till detta ord?) och lite mörkare brun. För att få det mer levande så är det faktiskt två färger i detta hår, men mer brun och en mer röd.
 
 
Fräscht.
 
Igår var jag dessutom på massage. Hör och häpna. Lyx lyx. 
50 minuter klassisk massage på Spa Maskrosen. Helt fantastiskt skönt. Jag fick dessutom värdefulla tips till min svanskota som jag gjorde illa för flera flera år sedan. En annan har ju tex gått ur sängen på helt fel sätt? För att inte belasta svanskotan ska jag rulla mig ur och ta stöd med armbågen. 
 
Längtar redan till nästa gång jag unnar mig en massage. Även om det brukar vara några år mellan gångerna ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0