Första inlägget

2012-04-16 / 19:02:47

Hejsan!
Premiärer gillar vi väl alla?? Speciellt jag i detta nu, detta är nämligen min lilla lansering för min ny/gamla blogg. Detta är alltså den blogg som kommer ersätta den blogg som i detta nu finns på Affärsnytt Norr.
Designen är gjord av min fina vän Serena, som trotts skolarbete gav mig lite tid, vilket jag är grymt tacksam för.

Vad har hänt sen sist?
En tenta är faktiskt inlämnad, hur det gick? Ingen aning!
Nu har vi en grupptenta att avverka innan nästa kurs tar vid.

Jag är med andra ord i Sundsvall och har varit hela helgen.
Men för att komma hit måste man åka tåg och ungefär så här brukar det se ut om det finns plats såklart. ;)



Helgen har annars förflutit med massa god mat!
Tänk er: perfekt ugnsstekt oxfilé med klyftpotatis och kantarellsås samt lchf cheesecake i efterrätt (Frida är den bästa kocken) i goda vänners sällskap. Det blir inte mycket bättre än så!


Men mer än så här blir det inte. Hoppas ni fortsätter att läsa :)
Bloggen på Affärsnytt räknade jag ut att jag haft i ca 2 ½ år, så det är väl kul med ett litet lyft?
Det tycker jag i alla fall :)
Ha det bäst så länge!
//Erika


Kommentarer
Postat av: Frutti

TACK! Vad fin du är! Så kul att laga mat till dem som verkligen uppskattar det :) Kul med en ny blogg förresten! Mer uppdatering efterlyses :)

2012-04-16 @ 21:37:25
URL: http://fridagrims.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0