Det händer mer i Svall!

2012-08-08 / 21:53:00

Än var jag väl inte klar? Näääj!
 
Lördagen blev lugn. Men trotts trötthet och liknande så tog vi oss till IKEA för att käka frukost.
Jag måste få citera Christina som sa så mycket klokt under denna helg, bland annat "Allt blir roligare med popcorn" och "Du ser ut som den här, fast tvärtom". Underbart! :D
 
Resten av lördagen får jag väl avslöja att jag sov mig igenom, inte riktigt med flit, men jo.
 
Kvällen var däremot väldigt trevligt!
Italiensk afton på OG med Frida och Robert, var otroligt trevlig!
Här kommer några bilder på den!
Förrätt
Fridas egengjorda pesto!
Märk väl de sjukt snyggt målade naglarna!
Roberts specialitet, musslor! :D
 
Huvudrätt
 
Efterrätt
 
Allt var så sjukt gott! Jag är så otroligt tacksam för att jag har så skillade vänner! 
:D <3
 
 
 
 
Söndagen avslutade min härliga tripp! Vi åt lunch på Barista och pratade om allt och ingenting.
Saker som: Johnny Depp borde göra en film som häst och att man borde hedra valar på valdagen.
 
Vi såg även när Björn Gustafsson kom ut ur hotellet Knaust och in i en ferrari, samt hur han kom tillbaka och varvade som tusan innan han gick in på Barista. Varav några av mina vänner kommer ut ur Barista och säger "Vem vare som varva" och jag kläcker ur mig "Björn Gustafsson". Självklart kommer han ut precis då och vi dog lite. :>
 
Mer hanns inte direkt med denna söndag. Så jag åkte glatt hem till Strömsund 18:09, i ett fullt tåg.
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0