Dop

2012-08-20 / 00:03:15

IIIH! Idag gjorde jag min sista dag på Konsum!
Självklart kändes det både lite tråkigt och samtidigt så skönt.
En sak som är säker är att jag slipper bli skrämd av Emma, Anton, Martin och Sandra stup i kvarten ^^
Nä, vem lurar jag? Kommer ju sakna alla mina kollegor och kunder på Konsum ju! :')
 
Min helg har (förutom jobb) bestått av ett dop av min fina brorson Lucas! :D
Här ser ni millimeter dukningen! Saker som "Nu har gaffeln olika långt avstånd till tallriken" sades.
 
Super god smörgåstårta + tårta serverades.
Kungen över räkskalandet var bland annat jag ^^
Jätte fint var det och tur hade vi med vädret!
:D
 
Men nu mina vänner blir det ett litet blogg-uppehåll på några få dagar. Jag ska nämligen till fjälls med min käre far och fiska. Vilket ska bli så grymt skönt och kul!
Som ni förstår så kommer inte datorn att följa med, så det blir inte myshe bättre än så här.
 
Tack och God natt på er! :D
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0