Shopping!

2012-08-29 / 10:11:43

Känner på mig att det blir en bra dag denna onsdag.
En date med Annie, ett möte och shopping består den nämligen av.
Ni läste helt rätt...jag ska shoppa!
 
Vad innebär då shopping för mig?
  • Välplanerad shopping innebär att jag redan vet vad jag vill ha. Troligen har jag redan en shoppinglista och jag vet vart jag kan hitta allt.
  • Planerad shopping innebär att någon har sagt "Vi går och shoppar imorgon". Man vet inte riktigt vad man vill ha men på något sätt kan man finna något ändå. Här är nyckelordet TID.
  • Spontan shopping innebär att jag mest troligt inte handlar alls eller att det är väldigt snabba/pressade beslut eller att det är snuskigt billigt. REA<3
 
Idag blir det välplanerad shopping!
Vet ungefär hur mycket pengar jag kommer göra av med och det känns helt okej.
Man må ju få unna sig ibland?
 
 
Dagen till ära, ska självklart ha ett ledord!
Lyckokaks-ledord, är väl dom bästa? Eller? :)
 
//Ekonomiska-Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0