Bästa julkalendern

2012-12-04 / 22:47:36

Har ni sett SVTs fristående fortsättning av Mysteriet på Greveholm?
Jag tycker den verkar riktigt bra för att vara en "ny" kalender.

Men det var inte den jag syftade på med rubriken. I juletid är det nämligen många företag som genomför sina egna julkalendrar och jag har därför utsett den bästa.
Nog för att jag är lite partisk men jag vill påstå att....
COOP har den bästa julkalendern i år.
 
Coop har gått framåt i sin kommunikation via sociala medier. De kommunicerar på ett helt nytt sätt än för ca ett år sedan. Jag tror hemligheten är att de anställt någon med högre kompetens inom området, då jag mycket väl minns en annons på Twitter angående detta.
 
Varför har då Coop den bästa julkalendern?
Jo, de blandar roliga erbjudanden med kluriga gåtor/problem etc som måste lösas för att man ska få erbjudandet. Citat från hemsidan:
"Bakom varje lucka döljer sig en utmaning – en gåta, en tävling, en först-till-kvarn – som kräver såväl snabbhet som list. De bästa belönas varje dag med en finfin klapp att antingen behålla eller ge bort. Och självklart är några av de finaste luckorna reserverade för våra ägare."
 
Nu måste jag dock tala sanningsenligt och berätta att jag inte sett alltför många julkalendrar från andra företag. Men dom jag har fått se kan inte mäta sig med denna. KICKS julkalender har t.ex bara lösa erbjudanden, de engagerar inte alls kunden med andra ord, vilket Coop gör i detta fall.
 
Har ni läst enda hit ner?
Då ska jag inte hålla er på halster längre.
Här kommer den bästa julkalendern:
 
COOPS JULKALENDER
 
Varje dag klockan 15:00 har man chansen till nya erbjudanden.
Mycket nöje!
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0