Dagarna på dagarna

2012-07-23 / 23:36:37

Dagarna går visst fortare än vad man tror!
Men min söndag spenderades faktiskt i Östersund, denna härligt kalla stad -.-
Vart är sommaren egentligen??
Hur som helst så shoppades det lite bra grejer och sedan bio med min fina mor!
"Cockpit", denna svenska komedi blev valet av film och den var väl helt okej :) Lite extra bra blev den när jag kände igen kriskommunikationen och PR-tänket. Den var inte värd 100 spänn, men hyr den för en tia om några år vett ja!
 
:D


Måndag = Jobb
Men även detta (trots tok-regn):
Tydligen vann inte jag... men lika glad är jag ändå! (eller?)
 
 
Åh titta! Ikväll lades pusslet klart! 
Med lite hjälp från hela familjen så blev de 1000 bitarna detta motiv, det var nämligen ett pussel där man inte vet vad man lägger :) Super kul! :D 
 
Kvällen bjöd även på fika hos Bälla, min kära barndomskamrat.
Alltid lika kul att snacka om allt och ingenting i flera timmar <3
 
Tack och God natt!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0