En ledig fredag!

2012-07-20 / 22:58:54

Vad är det för sommar vi har i detta land egentligen??
Regn, vind, storm, kallt, blåst.... nästa steg är snö.
Men som tur var lapade jag i mig några minuter sol idag ändå.
Spenderade även lite tid på byn och shoppade lite idag (bara på rea dock). ;)
 
Åh! Titta och bli lite avis på mitt engagemang att baka denna (über)goda kaka.
 
Så vad gör man annars en fredagskväll som denna?
Jo tack vare det sociala mediet Twitter, så befann jag mig i kyrkan i afton.
Det var Mattias Turesson som skrev på Twitter att han och två till musikala personer skulle underhålla och ville självklart få folk dit.
 
Det är nu, mina vänner, som jag tar på mig mina PR-glasögon och anser att detta var otroligt härlig PR! Genom ett personligt bemötande och sociala medier, ökade mitt intresse och jag tog mig till kyrkan och såg denna härliga konsert.
MVG ++++ för den!
PR är något positivt, tänk på det! :)
Många fina stycken spelades upp och jag är mer än nöjd över att ha spenderat någon timme på att lyssna. Jag slår vad om att när jag någon gång blir gammal så kommer jag gå till kyrkan för att uppleva sånna här saker igen.
 
Att se någon spela eller sjunga en sång som verkligen betyder något för en person, är också otroligt roligt att se. Jag själv som tog pianolektioner i tio år har också en sådan låt. Min favoritlåt är "Victors Piano Solo" och är för mig en låt som måste spelas med känsla!
 
Tack för en otroligt trevlig kväll, Erik Fängström,
Elisabeth Turesson och Mattias Turesson!
 
Tände även ett ljus i kyrkan för Anna ikväll
och sände en extra tanke till henne, hennes familj och närmaste.
//Erika
 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0