Onödig info

2012-07-18 / 22:59:37

Jag vet att jag skrev att jag troligen inte skulle skriva så mycket om träning.
Men, idag joggade/sprang jag två varv på Rotnäset (ca 5 km) så jag kände mig lite tvungen att berätta det :D
 
Som sagt så kan jag inte påstå att det är speciellt skönt att träna, men känslan efteråt är toppen!
 
Nog om det.
Dagen till ära sträckte jag bröstmuskeln, vilket verkligen inte var värt det.
Har inte känt sådan smärta på länge, men som tur är så känns det inte lika mycket nu. Stretching är nog ändå det viktigaste man kan göra efter träning, så jag ska bli lite bättre på det.
 
Bättre inlägg än så här blir det inte ikväll!
Tack och God natt :)
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0