Ett totalt meningslöst inlägg

2012-06-22 / 00:31:46

Ni vet ett sånt där inlägg som egentligen inte har någon funktion mer än att man vill fylla upp ett tomrum för att man bör blogga. Ett sådant där inlägg som många hoppar över, för att det ändå inte var något intressant att läsa. Men tänk om det kommer något intressant längst ner i inlägget då? Tänk om jag är så finurlig att jag gör ett jätte meningslöst inlägg för att sedan avslöja värsta grejen längst ned?
 
Mest troligt inte. I ett meningslöst inlägg skulle man kunna beskriva hur tryckpressen fungerar på Konsum eller hur hålen i knäckebröd blir till. Men ack, inte heller detta handlar mitt meningslösa inlägg om.
 
Nej mitt meningslösa inlägg är helt enkelt totalt meningslöst och egentligen är jag för trött för att skriva något mer betydelsefullt. Men har ni skumläst enda hit så bör ni väl få någon form av information.
 
Fast egentligen kanske jag gör er en tjänst? Informationsflödet idag är allt för stort. Skulle människan verkligen ta in alla intryck vi får på en dag utan att sortera bort något så skulle vi...aa...typ explodera.
 
Mitt meningslösa inlägg har därför gjort sitt syfte, att vara meningslöst. Det här är nämligen ett inlägg som ni totalt kan glömma bort, även om det tog lite energi att läsa det.
 
High five på hjärnan och balansen i informationsflödet är återställt.
 
 
God natt!
//Erika
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0