Hej Strömsund!

2012-06-03 / 23:37:48

Air festivalen i Sundsvall avslutades igår och det hördes. Festlokalen var helt klart fullbokad (den ligger ju i min trappuppgång), men de gjorde inte så mycket. Med lite sömn så tog vi oss ifrån mitt vackra Sundsvall runt 9:20.
Vi gjorde ett självklart stopp och käkade goda pannkakor!

"Den bästa kryddan är hungern" brukar man ju säga ^^

Runt 13:00 befann vi oss plötsligt i Strömsund.

Vilket kändes väldigt konstigt.

Hur som helst så på något sätt packade jag upp snabbt. Det tål att upprepas: JAG packade upp SNABBT (det händer aldrig). På det här stället/mitt hem/hotellet som jag nu ska bo på så fanns det -till skillnad från mitt kylskåp- mat vilket jag är evigt tacksam för. Å första gången på ca ett halvår så käkade jag potatis (intresseklubben antecknar).

Som jag skrev igår så tog jag mig faktiskt ut på en fisketur, vilket var det bästa jag kunde ha gjort. Jag lånade bilen och drog iväg mot Strand och hittade en välbekant sjö och kastade mig några kast i regnet.

Det blev ingen fisk, men det gjorde inte så mycket. Det var mest bara skönt att komma ut och hitta på något annat för ett slag. Förhoppningsvis blir det fler fisketurer innan den här sommaren är över.

Jag tänker inte ljuga om att jag fortfarande saknar Sundsvall, för det gör jag. Men det blir nog bra det här med. Kram på er :)
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0