Mat och sånt!

2012-06-13 / 22:10:58

Det är ju inte alla dagar man blir bjuden på middag, men idag och på onsdag nästa vecka är sådana dagar.
(Tänk att jag kan skriva en mening med ordet "dag" i, tre gånger)
Idag blev det våfflor hos brorsan m. familj och det var så underbart gott! Det var grymt längesen jag åt det senast... men man kanske kan göra våfflor i ett mackjärn? I så fall kan jag göra det hemma i Sundsvall oxå ^^

Efterrätten åts hos Linnéa! Jordgubbar och grädde! Mums!


Å på onsdag nästa vecka blir jag och alla andra bloggare på Affärsnytt Norr bjudna på middag! Tänk vilket lyx! Så det ser jag grymt fram emot! :D

Är ni även medvetna om hur många förväntansfulla studenter som snart går och lägger sig? En härlig dag väntar dem imorgon, jag minns den dagen för 2 år sedan endast med glädje.

Nej, nu blir det en kopp té och god natt för mig!
//Erika

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0